Prekių grąžinimas ir keitimas

1. Pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę:
1.1 reikalauti iš pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
1.2 reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
1.3 reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;
1.4 vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.
2. Pirkėjui grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2.2. prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją gavo;
2.5. grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
2.6. pirkėjas kokybišką prekę gali grąžinti per 14 (keturiolika) dienų nuo jos gavimo.
3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų kokybiškų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
4. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
5. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant prekių pristatymo išlaidas.
6. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. parduotuvės kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis (telefonu: +3706377888, el. paštu: info@moshair.lt), nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.